KOH PHANGAN, Tayland – Son blogumda Dolunay Partisi’ni

deneyimliyor Dolunay partisi hakkında katılacağımız; Karşılaşacağımızı düşündüğüm, beklediğimizi düşündüğüm (esas olarak bundan nefret edeceğimizi). Bu konuda söylediğim tüm olumsuz şeyleri geri almıyorum; Evet, hala o korkunç övgü/trance müziği vardı; Evet, birçok insan uyuşturucu yapıyordu; Evet, ertesi geceye kadar birçok insan hala hazırdı; Evet, orada birçok genç insan vardı. Ancak, Koh Phangan’da yapılacak en iyi şeylerden biri olduğu ortaya çıktı!

Ancak, sevdiğimiz müziği bulduk, Red Bulls, Bacardi ve Juice’e yapışarak uyuşturucusız bir gece geçirdik, güneş doğmadan önce yatağa gittik ve takılmak için bazı harika insanlar bulduk. Aslında bulunduğumuz en iyi partilerden biri olduğu ortaya çıktı ve Tayland’da yapılacak en havalı şeylerden biri.

Plaj, hepsi kuma dökülen ve farklı müzik türleri çalan barlarla kaplıydı. Plajda büyük hoparlörler vardı ve insanlar her yerdeydi – bu partinin yaklaşık 20.000 vardı. Oldukça iyi bir müzik çalan bir bar (kaktüs) bulduk, bu yüzden gece boyunca bunun dışında asılı kalıyoruz, kum kalesi kova içeceğimizi doldurmak veya 7- biraz bira almak için sokaklara bırakıyoruz. 11.

[widget id = ”brifscodes-ütü-5 ″]
Siyah ışıklar her yerdeydi, bu yüzden tüm parti insanlar parlayan şapkalar, parıltı çubukları giyiyorlardı ve vücutlarını siyah ışık gövdesi boyasıyla kaplıyorlardı. Biz de buna katılıyoruz. Nick, eşleşen büyük, komik, parıltı çubuğu güneş gözlüğü (sadece elbette jantlar) ile tamamlanmış, parıltı çubuklarından yapılmış bir bilyalı kapak giyiyordu ve vücudunu bir Kanada bayrağı, sırtında yazılmış bir keçi bayrağı ve seyahat tarihleri ​​ile boyanmıştı. onun kolu.

Bir tank üstü giyiyordum, bu yüzden Nick göğsümün üstüne büyük bir Kanada bayrağı boyadı, kollarımı seyahat eşyalarıyla boyadım ve daha önce aynı parlayan boya ile boyanmış bir fedora şapkası giyiyordum – genellikle sadece tasarımlar ve Dolunay partisi dedi (ertesi gün ayık olduğum zaman 2012 yerine “2011” dediğini fark ettim!).

Dolunay .. harika bir gece olacak

Parti bir patlama oldu. Herkes ülkelerini yüksek sesle ve gurur duyuyordu. Kanadalılar tam güçteydi. Birisi personel olarak büyük bir bambu çubuğu kullanarak bir bayrak tasarlamıştı ve sonunda bir Kanada bayrağı vardı, o gece aynı vücut boya bayrağı veya “Kanadalı‘ eh? ” her tarafa yazılmış.

İsveçliler de oldukça sert temsil ediyorlardı, hepsi yan sokaklardan aşağıya doğru dillerinde zikrediyorlardı, mavi ve sarı bayrakları tüm vücutlarında sergilendi. Brezilyalılar sokakların her yerinde toplanıyorlardı, birbirlerinin etrafında kollar, yukarı ve aşağı atlıyorlar ve Portekizce’de zikrediyorlardı… göğüslerinde ve sırtlarına boyanmış futbol formaları ile tamamlandı!

☞ Ayrıca bakınız:

Bangkok’ta yapılacak en iyi şeyler – ilk 13’ümüz!

Chiang Mai’de Yapılacak Şeyler – Bu 17 şeyi kaçırmayın

Sırt çantası Tayland – Üstü Seyahat Kılavuzu

Tayland’da Ziyaret Edilecek Yerler – En İyi 15 Seçimlerimiz

Tayland’da yapılacak şeyler – bunlar ilk 25!

Tipik olarak adaya hakim olan İsrailliler, oradaki herkesi ortaya çıkardı ve sayıca fazla. Farklı ülkelerden ve ırklardan insanlar birbirlerinin sanat eserlerine hayran kalıyordu, şaka yapıyor, dans ediyor ve birlikte gülüyordu, harikaydı.

Bütün gece taşıdığım kameranın Mia olduğunu fark ettiğim zaman hakkında saat 5:00 civarında eve gittik. Ben cesaretim. O geceden gelen tüm resimler oradaydı, bazıları suçlayıcı, bazıları değil. Tüm anılar, kanıtlar ve iyi zamanlar gitti, muhtemelen kuma gömüldü veya denize yıkandı.

Belki de en iyisi içindir. Bilge babamın dediği gibi “belki Tayland’da olanlar Tayland’da kalmalı”. Yani, bu destansı partiyi resmetmek için hayal gücünüzü kullanmanız gerekecek. Kitaplar için biriydi.

Ertesi sabah uyandık, vücut boyası cildimize kaplanmış, üzerimize kum, yuvarlandık ve önceki gece katliamı görmeye gittik. Plaj, bira şişeleri, pipetler, devrilmiş kum kale kovaları, tişörtler ve çok sayıda parmak arası terlik ile doluydu. Biz bitkin ve akşamdan kalma, böylece gün genellikle sahilde döşeme ve garip yüzmeye gidiyordu. Kameramızın şanssız olup olmadığını görmek için polis karakoluna bir motosiklet aldık.

Bir akşamdan kalmayı iyileştirmek için karpuz sallamak gibisi yok

Ertesi sabah saat 5: 00’de Koh Phangan’dan Malezya’daki Kuala Lumpur’a seyahat etmek için kaldık. Biz bizim çanta paketlenmiş ve yaklaşık bir aydır evimiz olan bir yer, kulübemize veda ettik.Çok uzun bir seyahat günü olacaktı.

Beğeniyor mu? İğnele! ?

Feragatname: Yoldaki Keçiler, Amazon Ortak ve diğer bazı perakendeciler için bir ortaklıktır. Bu, blogumuzdaki bağlantıları tıklatıp bu perakendecilerden satın alırsanız komisyon kazandığımızı gösterir.