La-Over-Larchmont Sanctuary Day Spa

ABD Uzun Haul’dan sonra ihtiyacınız olan şımartma için en iyisi, LA lüks bir katman için yapılır. Ve Larchmont Köyü’nün barışçıl (doğru, barışçıl) şehir içi mahallesinde, isimsiz Larchmont Sanctuary Day Spa, ABD gezinize yeniden canlandırılmış, rahat, yenilenmiş ve şarjlı hissederek başlamak için ihtiyacınız olan tek yer.

Santa Monica’dan Long Beach’e, San Bernardino’ya, vadide ve Griffith Park ve Popüler Hollywood tabelasının tepelerinde, LA muazzam olduğu kadar çeşitlidir.

Birçok gezgin için – özellikle Avustralya ve NZ’den uçuyoruz – LA, ABD’yi kontrol ederken ilk çağrı limanı. Ne yazık ki, bu büyüleyici şehirde en çok gördüğümüz, gerçek varış yerimize acele ederken LAX transfer salonu.

Ancak bu Melekler şehrinde bir iki gün sadece sürprizler ve meraklarla dolu bir kasabayı keşfetmek için iyi bir bahane değil, aynı zamanda jetlag’ı geri itmenin ve Amerikan yaşamına daha kolay temizlemek için harika bir yoldur.

Larchmont Sanctuary Spa

Yoldan geri saklanıyor, sağduyulu ama misafirperver, Larchmont Sanctuary Day Spa bizi çağırıyor, uçucu yağların kokusu, kapıdan geçtiğimiz andan itibaren bizi geri aldı.

Spa’nın rahatlama odasında, açık ateş ve rahat koltukları ile oturum açarız, lezzetli bir mimoza zevk alırız ve yaklaşan tedavimiz hakkında çok daha fazla şey öğreniriz.

Tedavi – Romantizm yeniden canlandı

Larchmont Sanctuary Day Spa’nın bir dizi çiftin tedavisi var. Bizimki üç bölümdedir:

Spa’nın inanılmaz bakır küveti, şeker ve bitki ciltli cilası ve bir saatlik aromaterapi masajında ​​bir emzir.

1. İki kişilik şampanya banyosu

İlk olarak, ayrılmış soyunma odalarında sağlanan harika kalın, yumuşak elbiseler ve terliklere dönüşüyoruz, daha sonra birlikte özel duş odasına adım atıyoruz.

Önümüzdeki 20 dakika boyunca, kabarcıklar ve ılık su ile dolu büyük bakır küvetinde yaslanıyoruz ve soğutulmuş ışıltılı perry bardaklarımızı yudumlıyoruz.

Çoğunlukla banyo etrafındaki taşların arasına dikilen mumlardan gelen aydınlatma nazik ve rahatlatıcıdır ve banyo jetleri seyahat yorgun gövdelerimize hafifçe masaj yapar.

Çok yakında, dışarı çıkmanın zamanı geldi, ama en azından banyodan daha iyi bir şeye geçiyoruz!

2. Organik şeker ve bitki cilt cilası

Terapistlerimiz Lisa ve Violetta, bizi çiftlerin tedavilerini bir araya getirmesi için özel olarak kurulan tedavi odasına götürüyor.

Bu nazik peeling cilası ile baştan ayağa temizlendik. Tedavi ayrıca cilde dolaşımı uyarır ve gençleşir. Yarım saatin sonunda, zaten çok daha uyanık hissediyoruz, ancak bir şekilde aynı anda çok daha fazla geri döndü.

Cildimiz de 15 yaş daha gençmiş gibi geliyor; Yumuşak, pürüzsüz ve canlandırılmış – bir uçakta 14 saat geçirdikten sonra tam olarak istediğiniz şey!

Hızlı bir duş için soyunma odalarına geri dönüyoruz, sonra üçüncü aşama için tedavi odamıza geri döndük – ve sonuna kadar en iyisini bıraktılar.

3. Romantik Aromaterapi Masajı

Yan yana yatan Christina ve ben bir sonraki saati her eklem, tendon, kas ve uzuv masaj ve bu iki eğitimli terapist tarafından yatıştırılmış olarak geçiriyoruz. Bu tedavi için uçucu yağınızı seçebilirsiniz, böylece bu altmış dakikalık hoşgörüden en iyi şekilde yararlanırsınız.

Nane istiyorum, keskin, ferahlatıcı kokusunun yatakta uykuya dalmamı engelleyeceğini umuyorum. Bir masajın herhangi bir bölümünü kaçırmaktan nefret ediyorum. Çalışıyor, ama sadece.

Ayak parmaklarımızın fikirlerinden başlarımızın tepesine kadar Violetta ve Lisa, vücudumuzdaki gerginliği, sertliği ve yorgunluğu avlar ve tereyağından yapılmış gibi hissetmemizi sağlar.

Tedaviden sonra

Sonunda tedavi odamızdan ayrılma zamanı geldiğinde, ateşin yanında bir fincan lezzetli sıcak bitkisel çay için rahatlama odasına geri dönüyoruz. Ayrıca, başını sallama riski olmasına rağmen, düzenleyebileceğiniz bazı son derece rahat recliner’lar da var.

Birlikte bu tür bir tedaviye sahip olmanın romantizmi açıktır. Ancak paylaşılan deneyimin anlamlılığı, gerçekten oldukça özel seyahat ederken çiftlerin tedavisini yapmayı sağlar.

Yoldayken bu yumuşak hissetmeyi birbirlerinin şirketine geri dönme lüksüne sahip olmak – değersiz değil.

Soyunma odalarımıza geri dönmeden ve kendimizi tekrar gerçek dünyaya yeniden giriş yapmaya hazırlamadan önce istediğimiz sürece bu salonun huzurundan zevk almaya bırakılıyoruz. Larchmont Sanctuary Day Spa’da daha uzun süre kalmak istiyoruz, ancak öğlen ve midelerimiz bize gitme zamanının geldiğini söylüyor.

Larchmont Köyü

Neyse ki, Larchmont’un çok çeşitli yiyecek seçeneği var, bu yüzden homurdanan iştahlarımıza ne istediklerini vermeden çok uzun değil.

Larchmont mahallesinde gerçekten bir köy hissi var ve adı önerecektir. Burada, şehrin geri kalanının yakınlığı göz önüne alındığında, dikkat çekici bir aile havası var.

Şehrin bu bölümünden geçen ana yol – kuşkusuz Larchmont Bulvarı – LiKafeler, fırınlar, suşi eklemleri, dondurma salonları, restoranlar ve zincirlerle Ned. Spa ve West First Street günleri arasındaki blok aç bir kişinin cennetidir.

Bize en yakın noktaya – Nuh’un NY simit – çok daha önemli bir şey avlamadan önce hızlı bir ısırık için vurduk.

Birkaç çok güvenilir kahve için zemin hazırlıyoruz – bir kez dinlenmeye ve tüm bu iyi kahvenin Amerika’da bulmak imkansız. Sadece nereye bakacağınızı bilmelisin.

Ne jetlag?

Biz bu nedenle balkabaklar için Cadılar Bayramı yakın LA vardı. Ne kadar iyiler?!

Larchmont Sanctuary Spa sayesinde, ABD çevresindeki gezimize, uçuşumuzdan neredeyse doğrudan soğutulmuş ve yeniden canlandırıldığını hissettik.

Bu neredeyse asla olmaz.

Normalde saat dilimine alışması birkaç gün sürer, ancak tedavimizin romantizmi ve gevşemesi tüm farkı yarattı. Şimdi uzun bir mesafeden sonra yapılacak çok sevilen yeni şeyimiz.

Tabii ki, gerçekten düzgün bir şekilde ve güzel bir tedavinin yanı sıra yapmak istiyorsanız, aynı zamanda servis sınıfını uçuruyorsunuz! United Polaris Syd-Lax-Syd hakkındaki deneyimlerimizi buradan okuyabilirsiniz.

Uzun uçuşlarda hayatta kalma, tarzda seyahat etme ve genel olarak seyahat önerileri hakkındaki diğer fikirlerimiz için şu hikayelere göz atın:

– Jetlag’dan nasıl kaçınacağınıza dair 7 fikir
– Işık nasıl seyahat edilir, akıllıca paketlenir ve taze kalır
– Tarzda uçmak için 37 fikir
-Profesyonel gibi uzun mesafeli uçuşlarla mücadele hakkında 17 fikir
– Havaalanı güvenliğinden hızlıca nasıl geçilir

Jetlag’ı hızlıca aşmak ve seyahat yorgunluğunun zamanınızı engellemediğinden emin olmak için ne yaparsınız? Bize yorumlarda söyleyin.

Rekindle romantizm tedavisini Larchmont Sanctuary Spa’nın konukları olarak yaşadık.